In u mondu freneticu d'oghje, l'ispezione ferroviaria hè diventata un aspettu impurtante di l'industria ferroviaria. Per assicurà operazioni ferroviarie sicure è efficienti, un sistema affidabile è cumpletu hè essenziale. Una tecnulugia chì s'hè dimustrata assai benefica in questu sensu hè u terminale PDA portatile. Sò cuncepiti per resiste à ambienti difficili è sò dunque particularmente adatti per industrie cum'è e ferrovie induve l'attrezzatura hè sottumessa à una manipulazione brusca ogni ghjornu.
L'Australian Railways Corporation (ARTC) hè una sucietà di u guvernu chì gestisce l'infrastruttura ferroviaria australiana. L'urganizazione hà messu in opera un sistema sofisticatu d'ispezione ferroviaria chì si basava nantu à terminali PDA portatili. U sistema permette à l'ispettori ARTC di fà foto, registrà dati è aghjurnà i registri in ogni mumentu è in ogni locu. L'infurmazioni raccolte sò aduprate per identificà i prublemi chì devenu esse affrontati è si piglianu misure immediate per evità ritardi o periculi per a sicurezza.

Vantaghji:
1) L'ispettore cumpleta l'articuli specificati à u puntu, è raccoglie rapidamente u statu di funziunamentu è i dati di l'equipaggiu.
2) Stabilisce e linee d'ispezione, fà un arrangiamentu di linea raghjonevule è ottene una gestione di u travagliu cutidianu standardizata.
3) A spartera in tempu reale di i dati d'ispezione, i dipartimenti di gestione è di cuntrollu ponu facilmente interrogà a situazione d'ispezione attraversu a rete, furnendu à i gestori dati di riferimentu per a presa di decisioni puntuali, precisi è efficaci.
4) U segnu d'ispezione via NFC, è a funzione di pusizionamentu GPS mostranu a pusizione di u persunale, è ponu inizià u cumandamentu di spedizione di u persunale in ogni mumentu per fà chì l'ispezione seguiti a strada standardizata.
5) In casi particulari, pudete caricà direttamente a situazione à u centru per mezu di grafichi, video, ecc. è cumunicà cù u dipartimentu di cuntrollu in tempu per risolve u prublema u più prestu pussibule.

U lettore UHF portatile SFT (SF516) hè cuncipitu per resiste à fattori ambientali cum'è gas esplosivi, umidità, scosse è vibrazioni, ecc. U lettore di lettura/scrittura mobile UHF hè custituitu da un'antenna integrata, una batteria ricaricabile/replicabile di grande capacità.
A cumunicazione di dati trà u lettore è l'ospite di l'applicazione (tipicamente qualsiasi PDA) si face via Bluetooth o WiFi. A manutenzione di u software pò ancu esse fatta via una porta USB. U lettore cumpletu hè integratu in un alloggiamentu ABS di forma ergonomica, super robustu. Quandu l'interruttore di trigger hè attivatu, qualsiasi tag in u fasciu serà lettu, è u lettore trasmetterà i codici via u ligame BT/WiFi à u controller ospite. Stu lettore permette à l'utente ferroviariu di fà a registrazione remota è u cuntrollu di l'inventariu è di trattà i dati in tempu reale fintantu chì fermanu in a portata BT/WiFi di u controller ospite. A memoria integrata è a capacità di orologio in tempu reale permettenu u trattamentu di dati offline.