In un avanzamentu significativu per l'industrie chì dipendenu da un tracciamentu efficiente è da una gestione di l'inventariu, SFT hà lanciatu ufficialmente u so ultimu urdinatore mobile industriale Android.
Scanner di codici à barre SFT SF3506 DPM cù sistema operatore Android 11 è processore Qualcomm Snapdragon SDM450 à alte prestazioni. Hà caratteristiche di funzionalità eccezziunali cù un mutore S20 di alta qualità per una scansione rapida di codici DPM nantu à i metalli, ancu cù una batteria di grande capacità di 4800 mAh, è u standard IP67 supporta cadute di 2 metri nantu à u pianu di cimentu. Stu dispositivu innovativu hè cuncipitu per risponde à e crescenti esigenze di vari settori, cumprese a logistica di a catena di u fretu, a nova vendita al dettaglio, i centri di smistamentu è a gestione di magazzini, ecc.

L'urdinatore mobile Android Freezer SF3506 vanta capacità di scansione di codici DPM (Direct Part Marking) veloci, chì garantiscenu chì l'utilizatori possinu leghje codici di alta qualità cù una velocità è una precisione rimarchevuli. Questa funzione hè particularmente benefica in ambienti induve u tempu hè essenziale, permettendu operazioni senza intoppi è tempi di inattività ridotti. A tecnulugia di riempimentu multi-angulu à anellu di u scanner migliora ulteriormente e so prestazioni, permettendu à l'utilizatori di catturà codici da diversi anguli senza compromessi nantu à a qualità.

Custruitu per resiste à i rigori di l'usu industriale, u scanner di codici à barre SFT DPM Android SF3506 rispetta a norma IP67, ciò chì u rende resistente à a polvere è à l'acqua. Questa durabilità garantisce chì u dispusitivu pò funziunà efficacemente in ambienti difficili, cum'è impianti di almacenamentu à fretu o centri di smistamentu affollati, induve l'esposizione à l'umidità è à i detriti hè cumuna.
Cù u lanciu di stu scanner di codici à barre d'avanguardia, SFT cuntinueghja à dimustrà u so impegnu à furnisce suluzioni innovative chì migliuranu l'efficienza operativa in diverse industrie.
Data di publicazione: 12 di nuvembre di u 2024