Impinj, un fornitore principale di suluzioni RAIN RFID, hà introduttu una linea rivoluzionaria di lettori RFID chì furnisce suluzioni flessibili è efficienti per una varietà di industrie.
I chip di lettura Impinj furniscenu una basa per a cuncepzione di una vasta gamma di dispositivi intelligenti cù capacità di lettura/scrittura RFID integrata. Per simplificà u sviluppu di dispositivi RFID persunalizati è suluzioni IoT.
Cù i so algoritmi avanzati di trasfurmazione di signali digitali, i lettori ponu catturà rapidamente è precisamente dati da etichette RFID ancu in ambienti difficili, ciò chì garantisce un funziunamentu efficiente è affidabile, risparmiendu tempu è sforzi à l'imprese.
Principali vantaghji per u clip Impinj di u lettore RFID:
-Bona sensibilità di ricezione per una lettura à corta distanza, velocità di lettura migliorata.
-Supportu per i tag RAIN di prossima generazione.
-Efficace in termini di costi per stampanti, chioschi è sistemi di gestione di sicurezza è accessu.
-Stu chip hè cuncipitu per i dispusitivi IoT chì identificanu, localizanu è autenticanu rapidamente gruppi individuali o chjuchi d'articuli taggati.
-Finu à u 50% di cunsumu energeticu di chip più bassu, supportendu l'alimentazione à batteria,dispositivi IoT à risparmiu energeticu
L'urdinatore mobile industriale SF509 hè un urdinatore mobile industriale robustu cù chip Impinj. Hà u sistema operatore Android 11.0, un processore Octa-core, un schermu tattile IPS 1080P di 5,2 pollici, una batteria putente di 5000 mAh, una camera di 13MP, un sistema di ricunniscenza di impronte digitali è faciale.

SF509 supporta una vasta gamma di applicazioni è hè adattatu per diverse industrie, cumprese a vendita al dettaglio, l'assistenza sanitaria, a logistica è a fabricazione. Ch'ella sia u seguimentu di l'inventariu, a gestione di l'operazioni di a catena di furnimentu o a garanzia di a sicurezza di i pazienti in ambienti sanitari, l'implementazione di i lettori RFID Impinj permette à l'imprese di rimanere competitive in u mercatu dinamicu d'oghje, assicurendu à tempu chì i so beni è l'inventariu sianu tracciati è gestiti cù precisione.

Data di publicazione: 01-aostu-2023