UNIQLO, una di e marche di vestiti più famose in u mondu, hà rivoluzionatu l'esperienza di shopping cù l'introduzione di a tecnulugia di etichette elettroniche RFID.
Questa innovazione ùn hà micca solu assicuratu una compra senza intoppi è efficiente, ma hà ancu creatu una sperienza di compra unica per i so clienti.
In paragone cù i codici à barre chì necessitanu un funziunamentu manuale, i tag RFID ponu leghje automaticamente l'infurmazioni senza filu, risparmiendu ancu di più costi di manodopera è d'inventariu. I tag RFID ponu ancu raccoglie informazioni specifiche cum'è u vulume, u mudellu è u culore in modu puntuale è precisu.

L'etichette RFID UNIQLO sò integrate cù etichette RFID UHF. Basatu annantu à a differenza di taglia, UNIQLO usa una varietà di etichette RFID UHF. Eccu solu trè forme.

Etichetta Slim-UHF

Etichetta RFID omnidirezionale

Bona etichetta RFID direzionale

Per attirà l'attenzione di i clienti à l'RFID, UNIQLO hà ancu fattu un picculu ricordu nantu à l'etichetta RFID. Inutile dì chì questu hà suscitatu a curiosità di i clienti, è hà ancu causatu una grande discussione trà i fan di UNIQLO.
A marca di vestiti hà implementatu a tecnulugia RFID in u so sistema di self-checkout. Questu significa chì mentre i clienti si movenu in u magazinu, l'articuli sò automaticamente identificati è registrati nantu à l'etichetta RFID chì hè attaccata à ogni vestitu. Una volta chì u cliente hà finitu di fà a spesa, pò simpricimenti avvicinassi à u chioscu di self-checkout è scansà l'etichetta RFID per compie u so acquistu. Stu sistema hà eliminatu a necessità di scansione cunvinziunale, è hà ancu riduttu assai u tempu di checkout.





Inoltre, a tecnulugia RFID hà aiutatu UNIQLO à simplificà u so prucessu di gestione di l'inventariu. Sutta e tendenze di a moda rapida, se a moda pò veramente "accelerà", l'efficienza di l'operazioni di magazzinu logisticu hè assai critica. In particulare per e cumpagnie di catena, una volta chì l'efficienza di u sistema logisticu diminuisce, l'operazione di tutta a cumpagnia serà esposta à risichi. L'arretru di l'inventariu hè un prublema cumunu in l'industria di a vendita al dettaglio. I magazzini ordinari stanu risolvendu stu prublema per mezu di vendite scontate. Usendu a tecnulugia di l'infurmazione RFID (previsione di a dumanda), pudete aduprà l'analisi di i dati per furnisce i prudutti chì i cunsumatori anu veramente bisognu, da a fonte per risolve stu prublema.
In cunclusione, l'introduzione di a tecnulugia RFID da parte di UNIQLO in u so sistema di self-checkout ùn hà micca solu permessu à a marca di vestiti di simplificà a so gestione di l'inventariu è di furnisce una sperienza di shopping mejorata, ma hà ancu datu à a cumpagnia un vantaghju cumpetitivu. Cù l'evoluzione cuntinua di l'industria di a moda, si prevede chì più rivenditori di vestiti seguiteranu i passi di UNIQLO è adutteranu a tecnulugia RFID cum'è mezzu per migliurà l'esperienza di shopping è simplificà l'operazioni di u magazinu.
Data di publicazione: 11 di maghju 2021